Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam oraya 1 tane bile fake yok dedim umarım her yoruma okumadan cevap yazmıyorsunuz
Fake üyelik demedim ki zaten fake üyelik açılmıyor da birden fazla üyeliği kast ediyorum kendin diyosun 12 tane kastım diye kasamazsın diyor adam sana bu yasak.Hem kurallara uymuyonuz hem de vermeyince Trendyol hakkımızı yiyi hüüü diye ağlıyonuz.
İnşallah sizde katıldığınız kampanyanın kurallarını okumayı bir düşünürsünüz