deathrain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahane hocam millete fazladan yatirdiklari icin gönderimi kestiler
Keske bende o fazla yatırılanlardan olsaydım 😂
En azindan eşime fazla yatsaydı iyi olurdu. Bana yatirmadiklarina sayardim