Trendyol fazladan gönderdi 4 hesap kastım 3 une geldi toplam 500₺ geldi ama o 1 hesaba vermediler. Yanlislikla fazladan attilar bu yüzden de kalan hesaplara yükleme yapmadilar cesitli bahanelerle