Benim eşimin hesaba 100₺ yattı. Benim kendi hesabıma yatmadı. Sordum canlı destekten tanımlamalar bitmiş. Benim hesabımdaki linkleri kaydeden kişiler içinde birden farklı hesaplarla yani fake hesaplarla kaydetme yapılmış. O yüzden banada ödülü vermediler. Yani linklerimi bir kişi 2-3 hesap açıp o 2-3 hesabıyla kaydetmiş ve banada bu yüzden ödül vermiyorlarmış. Dedim saçmalık. Ben buna engel olamam ki. Linkleri paylaşıyorum kimin ne yaptığını nereden bileyim ben dedim. Ama yok vermiyorlar ödülümü. Allah’tan eşime yattı ödül