Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bundan öncekinde yapılanda 10-12 hesap yaptım 1 tane fake yoktu ama 1 tane bile gelmedi

trendyol alışveriş yapmayın ve ben yapmıyorum, 5 10 tl fazla veriyorum hepsiburada alırım daha iyi
Birden fazla üyelik açıp kasarak kampanyayı kötüye kullanmak yasak zaten şartlarda yazıyor bu yüzden vermek zorunda değiller.