Biryerde çalışman sorun degil şirket açabilirsin zaten sigortan olduğu icin ek Bağkur vermezsin çoğu şahıs şirketi olanlar ayriyettwn bir yerde sigortalı çalışırken boşuna 850 kusur Bağkur parası vermemek icin devlet diyorki eğer biryerde çalışmıyorsan ve sigortan yoksa Bağkur ödicen varsa gerek yok kardeşim sen ticaretini yap zaten sigortan var bana Bağkur ödemene gerek yok diyor.