Yazılım öğrenmeye başladığımdan beridir arada bu konuda çok iyi olan insanların videolarını izliyorum etrafımdaki yazılımcılarla konuşuyorm ve genelde hepsi şu Fillandiyalı yada farklı ülkeden ucuz işçilerle çalışmışlar.
Demem o ki biz nasıl bulucaz bu adamları bu adamlar bu kadar ucuza niye çalışıyor?
Gece gece aklıma takıldı uyumdan öğreneyim dedim

edit:
Ben de yanlış hatırlamış Filipinlermiş olsun onu nasıl buluruz bilen var çok iyi olur