benim bildiğim iş yerine sadece haber vermen yeterli bazı iş yerleri bunu kabul etmiyor sonradan öğrenirlerse papaz olma .. hayırlı olsun başarılar dilerim
aslında kabul etmeme gibi bir lüksleri yok, sizi istihdam ettikleri için güvencenizi de yapmak zorundalar, benim kuracağım şirketimin sigortası onları da ilgilendirmiyor açıkçası

vardır elbet dediğiniz kaypak insanlar ama işte ne yapacaksın