Ben teknoseyiri dinliyorum çokta seviyorum. Arada başka teknoloji yayınlarını da takip ediyorum. Çoğu kişi podcastı bilmiyor. O yüzden değeri bilinmiyor. İphone de yüklü geliyor bakan yok, Spotify da da var ama bi bakalım diyen yok.
Özellikle de yolda giderken, otobüste aşırı sarıyor. Bazen komik bir şey olunca gülmemeye çalışıyorum. Millet yanlış anlayacak diye