Devlet diyor ki; kasandan çıkan KDV’yi kasana giren KDV’den çıkar, geriye kalan miktarı bana KDV olarak öde.
Yani sana kalan 500₺ kdvsini ödersin oda 90₺
Kdv ödemek istemiyorsanda 500 liralık fatura bul sadece aylık verigini öde