Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam satın aldığınız kişi kdv keserek gelir yaptı siz ise gider yaptınız.
Şimdi siz gelir yapıyorsunuz faturayı kestiğiniz kişiler gider yapıyor o yüzden satın aldığınız kişi de sizde 18 keseceksiniz. yarı yarı muhabbeti yok yani