Evet o tarz durumlarda logları ben dışarıdan linkle vermiştim illa attach edeceksiniz yoksa bakmıyoruz demişlerdi ben de öyle bir sorun yaşamıştım attach ettikten sonra bakıp saha ekiplerini yollayıp hallettirmişlerdi.