Ben bugün kapora olarak verdiğim 500 lirayı aldım, işletme sahibine yarısını ver sende mağdur oldun dedim adam ben senin için hazırlık ve masraf yapmadım dedi sözleşmeyi efendi gibi iptal etti verdi paramı. Uzun zamandır böyle esnafa denk gelmemiştim duygulandım mahcup oldum ama bende tatlıdır vs hepsini ordan olarak hiç aklımda yokken dağıtmak üzere ordan aldım. Uzun vadede beni kazandı.
Organizasyoncuyla güzel bir şekilde orta yolu bulduk, bizde onu mağdur etmedik. Genel olarak iyi geçti bizim olay. Nikah yapacağız sadece.
Umarım herkes parasını alabilir, üslup önemli gerçekten.