Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açtığınız ticketı sonlandırmayıp durumu net bir şekilde belirtmeniz gerekiyor. Örneğin paket kaybı yaşıyorsanız pingleme sonucunuzu, kopma yaşıyorsanız kopma sıklığınızı yazabilirsiniz çözüm gelecektir bende de benzer durumlar olduğundan çözüme kavuşturdum her defasında hatta telefonda kanser oluyordum teknik konuşunca işleri daha kolay çözdürüyorum turknetle.
Hocam ordaki insanlara birşey demek istemiyorum ama karşısında gerizekalı var gibi davranıyorlar. Kopmayla ilgili log kayıtlarından tutun kopma sıkılığı ve sorun ile ilgili detaylıca bir destek kaydı açıyorum. Bazı kişiler vardı böyle kısa kısa sorununu derdini anlatamazlar fakat ben öyle değilim. Kayıtlarla birlikte raporluyorum. 1-2 cevap sonrasında telefonla arıyorlar logları incelediniz mi diyorum yooo diyor. Gelde kızma.