Ben de nisan ayı için salon tutmuştum. Salonu 6500 ₺ ye tuttum ama kapora 200 ₺ verdim. Sonra virüs vs çıkınca erteledik. Baktık ortalık düzelmiyor bizim kaporamızı ver usta düğün yapmayacağız dedim aldım. Düğünde yapmadım gerçekten nikah yaptık şuan evimizdeyiz. Bu seferde balayı için otele rezervasyon yaptırdım iş yerinde 2 kişi de covid çıktı, o da iptal oldu