Merhabalar arkadaşlar adsense reklamının yerleşimi için Ad inserter eklentisini kullanmaktayım ama. 1.görselde bulunan alana tıkladım ve ilk defa karşılaştığım uyarılar çıktı. Bunların ne olduğunu bana açıklayabilecek tecrubeli arkadaşlara şimdiden teşekkürler

1. Resim

2. Resim

3. Resim (Bu kırmızı alanlarda reklam mı olması gerekli normalde?)