ibragah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size neden o kadar az yatti hocam? 50 kaydetme yapmadınız mi bir koleksiyona?
yok ben uğraşmadım 4 tane 10 kaydetme şeklinde yaptım