mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık Bakanlığı ilk zamanlar alkışı hak ediyordu, ama İktidar uğruna kendisini sattığını düşünüyorum.
Bu komik verilere inanan insanın r10 gibi platformda olması acı verici.
Herkesin tanıdığı 3-5 kişi covidli. Köy gibi yerlerde bile onlarca covidli çıkıyor. Ama günlük rakamlar bin küsür. Sadece bizim köylüleri saysalar daha fazla çıkar.

Böyle önemli bir konuda yalan söyleyen, iktidar uğruna neler yapmaz..
İlk zamanlarda da veri doğru değildi, sadece yüksek gösterildiği için insanlar doğru olduğunu düşünüyordu.



https://twitter.com/cakizil/status/1242830793707343881



Okuyun mesela bu olay başından sonuna kadar rezalet. Bu kadın öldükten sonra da covidden öldü diye kayıtlara geçmedi mesela çünkü test yapılmamış ölmeden önce.