Dershanelerde de aynı durum geçerli oldu. Kardeşimin dershanesinde koronavirüs sebebiyle ders verilmeyen ayların ücretleri öğrencilerden alındı, iade yapılmadı ve hiçbir yetkili çıkıp açıklama yapmadı.