enesozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakmaya hiç niyetim yok hocam sonuna kadar gidicem
Hatta salon sahibi bu yasa bizi maffetti diye dert yanıyordu googleden yola çıkın hocam paranızı seve seve verecek yoksa iki katı geri ödemek zorunda kalacak sana