Bizde mağduruz kasada para yok olunca vericem borcumun arkasındayım ama ne zaman olduğu belli değil gibi açıklamalar. Avukata vermek istersende ver diyip dalga geçer gibi tavırlar takınıyolar.
Kanka ağızıyla konuşuyor gereğini yap hocam hakkını al mutlaka kazanırsın