iğne falan yok dimi müdür? neden bunu sordum. değil 2 ay 6-7 ayda o seviyeye gelmek gerçekten zor iş. 2 yıldır düzenli yapıyorum, öncesi yoktu. bildiğin çöp adamdım. beslenme ve programı aksatmadım, yinede 6ncı ayın sonunda kaslar yeni yeni patlamaya başlamıştı. sende altyapı varmış galiba? sonuç güzel. başarılar.