Sağlık Bakanlığı ilk zamanlar alkışı hak ediyordu, ama İktidar uğruna kendisini sattığını düşünüyorum.
Bu komik verilere inanan insanın r10 gibi platformda olması acı verici.
Herkesin tanıdığı 3-5 kişi covidli. Köy gibi yerlerde bile onlarca covidli çıkıyor. Ama günlük rakamlar bin küsür. Sadece bizim köylüleri saysalar daha fazla çıkar.

Böyle önemli bir konuda yalan söyleyen, iktidar uğruna neler yapmaz..