Merhaba,

R10 Çekiliş & Ödül Kategori 2. ve 4. Kuralı:

Alıntı
2. Her üye ayda 2 farklı çekiliş yapma veya ödül konusu açma iznine sahiptir. Forumda satış yaptığı ürün veya hizmeti hediye ediyorsanız sadece ayda 1 konu açabilirsiniz.
4. Çekiliş bitiş süresi 24 saatten uzun olmamalıdır.
SORUMA GELECEK OLURSAK:
1. Aynı anda veya peş peşe çekiliş konusu açılabiliyor mu?
2. Forumda satış yatığı ürün veya hizmeti hediye ediyorsak konu açmadan satış sitesine yönlendirerek satış kurala dahil mi?
3. Tek konu içerisinde birden fazla çekiliş sunulabilir mi? (örneğin 1. çekiliş 12 saat sonra a ürün/hizmeti, 2. çekiliş 24 saat sonra b ürün/hizmeti şeklinde tek konu içerisinde çekiliş yapılabilir mi?)

EK:


Not: Ekteki ekran resminde üye adı geçen çekiliş sahiplerini tanımıyorum, çekiliş içeriklerini incelemedim, ticaretim olmadı ve herhangi bir kastım yok. Sadece alt alta üye adlarını kategori sayfasında gördüğüm için yayınladım. ilgili kullanıcılara Olumlu olumsuz eleştirim yoktur.

Konu'da hata varsa moderatör tarafından konunun silinmesini rica ediyorum.