yahu doktor kendi ağzı ile tahmini veriler diyor ? neyin tahmini ? bu tahmin ile olabilecek bir değer mi ? bakanlığın açıkladığı doğru değil bu kendine doktor diyen Mustafa Adı Güzeli'n acikladiği ise tam bir saçmalık.