F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada çıktığı reklamın parasını ödeyen reklamcı olmayınca işin ucu yayıncıya kadar uzanıyor.
Fazla söze gerek yok adam konuya noktayı koymuş