F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada çıktığı reklamın parasını ödeyen reklamcı olmayınca işin ucu yayıncıya kadar uzanıyor.
çok uzakta aramamak lazım . çok doğru bir yorum