Konuya hakim değilim ancak. Eğer mahkemelik olursanız ve bu mahkeme süresinde %100 haklı olduğunuzuda düşünüyorsanız eğer hemen evlenip bir çocuk yapmanız gerekiyor. Çünkü ; bir davada full artı full haklı taraf bile siz olsanız o davanın sonucunu ancak çocuğunuz görür.