siz kurallara uymadığınız için olmuş sanırım ben hiç ücretsiz olduğunu söylemiyorum numarayı instagram ara butonuna ekliyorum sadece o kadar bir sorun olacağını sanmıyorum
Ücretsiz yazmadığınız sürece hiçbir sıkıntı yok fakat siz yinede ne olur ne olmaz bir köşeye dakikası şu kadardır diye ekleyin işinizi garantiye alın. Fakat size şunuda söylemek isterim ivrden gelen parayla hayır görmezsiniz tavsiyemdir