kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Numarabiz dava açıyordu bana. Çok cahildim şimdi asla IVR'a bakmıyorum bile. Bu destek talebinin 39 parçasından sadece biri
siz kurallara uymadığınız için olmuş sanırım ben hiç ücretsiz olduğunu söylemiyorum numarayı instagram ara butonuna ekliyorum sadece o kadar bir sorun olacağını sanmıyorum