İsim tescille yıllardır çalışırım gayet kurumsal bir firma. Katılmıyorum görüşünüze. Ayrıca yıllanmış bir firmayı karalamak yakışmıyor. Pahalı geliyorsa başka firmaya geçersiniz. Kimse zorla tutmuyor orada.