Konu
İsimtescil e elveda dedik nihayet.
10-09-2020, 23:05:17
#7
rastbin
İsim tescille yıllardır çalışırım gayet kurumsal bir firma. Katılmıyorum görüşünüze. Ayrıca yıllanmış bir firmayı karalamak yakışmıyor. Pahalı geliyorsa başka firmaya geçersiniz. Kimse zorla tutmuyor orada.