İlk domaini isimtescil le aldım 10k üzerinde ödeme yaptım 1 sefer bile sorun yaşamadım . Hostlarını hiç bir zaman kullanmadım ama domain de de hiç şaşmadım . Bir sefer de indirim beklemedim şahsi olarak neden beklemeliyim ki ?