Bir firma / şirket / işyeri'nin müşteri pörtföyü genişledikçe büyüdükçe kendini vazgeçilmez zannediyor. Fiyat politikasını ona göre ayarlıyor. Hizmet kalitesi düşüyor. Kişi / müşteri başına ayırdığı vakit azalıyor. Oysa şirket büyüyünce müşteri de büyüyor. İsimtescil de uzun bir zamandan beri çalışıyormuşum. Baktığımda bunu anladım. İsim tescildeki rütbemiz en üst düzey olan "kıdemli exper" olmuş. Bu kadar yılı geçen bir kişiye özel kampanya ya da özel fiyat gibisinden bir jest gerekmez mi acaba ? Yıllarca alış veriş etmişiz ve bir göz kırpması bile görememişiz. Etkisiz eleman gibi görmüş isim tescil bizi ...

Bizde artık yok diye bayrak açmışız ve değerli değersiz tüm domainlerimi https://my.teknoclouds.com.tr/alan-adi a taşımışız.

İYİ Mİ ETMİŞİZ SİZCE ?