Merhaba arkadaşlar 2 gün önce adsense başvurusu yapmıştım , az önce resimdeki gibi kazançlar menüsü ve sol menü aktifleşti ancak sitelerim kısmında hala site gözükmüyor. Bu onaylandığı anlamına mı geliyor ?

Bu arada bu uyarı hala duruyor ;