Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinizi o adamın yerine koyun.
Hukuk genelde mağdurun tarafında oluyor.
İş mahkemeye yansırsa kaybetme ihtimaliniz yüksek. Gerçekten kredi çıkmadıysa adamın suçu yok ki.
Kendimi o adamın yerine koyarak cevapladığımdan emin olabilirsiniz, fakat hayatta 3 alanda duygusal davranamazsınız askeri-politik ve hukuki. Eğer davranırsanız zaten baştan kaybedersiniz. Gerçekten kredi çıkmadıysa benim ne suçum var kardeşim farklı bir ilden gelip gidiyorum 300-400 lira para kaybim oluyor? Hem kendisini banka uygun gormemis kredi vermediyse benim ne gunahım var? Benim yakinim zamanda basvurdugunda alicinin 5/4 u daha fazla kredi alabildi zamaninda?