Kendinizi o adamın yerine koyun.
Hukuk genelde mağdurun tarafında oluyor.
İş mahkemeye yansırsa kaybetme ihtimaliniz yüksek. Gerçekten kredi çıkmadıysa adamın suçu yok ki.