Merhaba Adsense kullanan arkadaşlar.Sizlere Adsense sistemi gibi hatta adsense'den daha iyi kazandıran bir sistemden bahsetmek istiyorum.Sistemin adı Facebook audience network.
Sistem google amp benzeri alt yapıyla çalışıyor.Facebook'ta paylaşılan haberleri kullanıcı facebook dışına çıkmadan facebook içerisinde okumasını sağlıyor.Ve Bu sistemle paylaşılan haberler %70 daha iyi erişim alıyor. Ödemeler Dolar üzerinden yapılıyor.Her ayın kazanıcını diğer ayın 20'si ile 25'i arasında alırsınız.
Cpm oranları adsense'den çok daha iyidir. 0.30 dolar ile 0.70 dolar arası cpm oranları değişiyor.Ban yeseniz bile google bile paranıza el koymuyorlar.O dönemin kazancını hesabınıza aktarıyorlar.Min ödeme 100 dolar'dır. Bu rakamı yakaladığınız zaman hesabınıza ödeme geçiyor.Reklam yerleşimine asla gerek yok.Sistem reklamları otomatik olarak yerleştiriyor.Bu yüzden adsense gibi optimizasyon yapmanıza asla gerek yok.
100 bin üyelik bir facebook sayfası bile aylık güzel kazanç sağlamanıza yetiyor.Bu sistem için facebook'tan son 1 hafta içinde hit çektiğiniz bir domain olmalı.Sistem 2017 yılından beri Türkiye'de aktif bir şekilde kullanılıyor. İsteyen olursa ücretli yardımcı olabilir.Teşekkür ederim iyi forumlar.
Forum dışı iletişim :
bucaspor@yandex.com