Hocam reklamlarınıza bir mobilden bakınız birde bilgisayardan o zaman daha iyi anlarsınız. Bunun için eklenti kullanmanızı veya profosyonel birinden destek almanızı şiddetle öneririm. Tabiki de öyle bir şey var hocam, bir çok kişi kısıtlama yemesinin en büyük sebebi yanlış reklam yerleşimindendir.
teşekkürler uyarınız için hocam

destek alana kadar kaldıracağım