nedenki hocam öle bişeymi var ? normalde prof. destek alacağım zaten ama gerekirse destek gelene kadar komple kaldırırım reklamları
Hocam reklamlarınıza bir mobilden bakınız birde bilgisayardan o zaman daha iyi anlarsınız. Bunun için eklenti kullanmanızı veya profosyonel birinden destek almanızı şiddetle öneririm. Tabiki de öyle bir şey var hocam, bir çok kişi kısıtlama yemesinin en büyük sebebi yanlış reklam yerleşimindendir.