Tablolar yalan yada yanlış ama talimatlara göre hiç bir hastane vaka sayısını birbiri ile paylaşmıyor ve paylaşmak yassak hastane çalışanlarına dahi bilgi verilmiyor.
Vaka sayıları 10gün sonra çok fazla artacak arkadaşlar şuanda tüm hastanelerde karantina bolumleri hazırlandı kırmızı alarmdalar.
yani şuanda 55 gosterilen sayı 10 gün sonra 100leri geçecek ve 2. dalga gelmiş olacak.
herkes yasaklara hazır olsun kendinede dikkat etsin.