Neyin tartışmasını yapiyorsunuz burada çıkın hastanelere bir tur atin hastaymis gibi.
Batman ili ve diyarbakir icin konusacagim.
Batmanda hastanelerde yer yok inanmayan varsa buyursun gelsin soz veriyorum ucak masrafları bana ait.
Gelsin ben covid im ciddi rahatsızlığım var yatak istiyorum desin özel hastanelerde bile günlüğü 1500 tl den yer bulamazsiniz.
Yeni hastane faliyet e geçmedi.
600 bin nüfuslu bir sehirden soz ediyorum.
Test için gunluk 700 kişi sıraya giriyor gözümle gördüğüm bana verilen sıranın oglen 1 saatlerinde 255 verilmiz olmasi benden sonra gece 12 ye kadar sira verilmeye devam ediyorlardi.
Defalarca twitter da gündem oldu..
Iddami yalanlayacak biri çıkıp ta beni yalanlayamaz.
Gözlerinizi açın etrafiniza bakın.
Temas ettiginiz her yerdeler.