kerim621 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar elemantor yüklediğim zaman böyle bir sorun çıkıyor. Simgeler gözükmüyor. Elementor benzeri eklenti önerebilcek var mı?

Veya bu ikonların gözükmesini sağlayaibleceğim bir yol var mıdır?

Sosyal medya ikonları

diğer ikonlar

Sitenize hazır bir şablonu import ettikten sonra mı ikonlar böyle gözüküyor? Yoksa hazır Widget’ı kullandığınızda mı böyle gözüküyor