merhaba arkadaşlar elemantor yüklediğim zaman böyle bir sorun çıkıyor. Simgeler gözükmüyor. Elementor benzeri eklenti önerebilcek var mı?
Veya bu ikonların gözükmesini sağlayaibleceğim bir yol var mıdır?
Sosyal medya ikonları
diğer ikonlar
Sitenize hazır bir şablonu import ettikten sonra mı ikonlar böyle gözüküyor? Yoksa hazır Widgetı kullandığınızda mı böyle gözüküyor