merhaba arkadaşlar elemantor yüklediğim zaman böyle bir sorun çıkıyor. Simgeler gözükmüyor. Elementor benzeri eklenti önerebilcek var mı?

Veya bu ikonların gözükmesini sağlayaibleceğim bir yol var mıdır?

Sosyal medya ikonları

diğer ikonlar