Resmi kanaldan paylaşılan bilgilere inanıyoruz tamam ama Ankara'da yaşıyorum Türkiye'de vaka sayısı en üst sınırda iken bile çevremde 1 tane tanıdığım hasta olmamıştı. Şimdi bütün akrabalarım covid geçirdi her gün forumda covid konusu görüyoruz. Şimdi ise Ankara'da ne kadar eş dost varsa çevrede herkesin yakınlarının covide yakalandığını duyuyorum. Halen vaka sayıları neden az çıkıyor onu anlayamıyorum.