merhaba hepsiburada üzerinden jbl tune t220 tws aldım. 15 dakika şarja taktım deneyim dedim. Sesim çok kötü gidiyor çok kötü geliyor. Acaba bozuk mu? Yoksa uzun süre şarj mı etsem?