Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Laptobum hp marka. 4 sene olacak neredeyse. Hiç bir sorun yaşatmadı çok şükür.
Hocam seninki iyi yine benimki 10 yaşına girecek neredeyse