Hp uzak durun diyenleri anlamıyorum, kendi deneyimlerinizden dolayı tüm markayı niye kötülüyorsunuz. Benimde ilk tercihim hep HP olmuştur ve bugüne kadar hiç sıkıntı yaşamadım. Halen HP kullanıyorum.