philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyenizle takılın. Ağır gelmez size
Bir çok insanla konuşup anlaştık nedense sizin yorumunuz dışında kötü yorum görmüyorum. Buraya her gelen ve yazan kişiyle anlaşmak zorunda ve iş yapmak zorunda değilim.
Ciddiye almadığıma göre ilgimi çekmemiş ve sizden beklentim olmamıştır. Ayrıca "GÜVEN" uyandırmadığı için diyorsunuz da masaya oturulup konuşulacak bir iş bu. Sanaldan alışveriş yapılmayacak, bayram şekeri satmak ile karıştırdınız galiba.

Bu sebepten ötürü konu altını kirletmeden işiniz ile ilgilenmenizi öneririm iyi forumlar.
Görmemeniz normal çoğu arkadaşın ilgisi dışında bir konu. Sanaldan olacağını size kim söyledi. Sizler insanlara şeker vermeye çalışıyorsunuz. Ben işim tiçaret aslan parcası 38 ülkeye ihraçat yapıyorum. Sana şimdi isim okur adres veririm gel bir bardak cayımı iç derim.