Aynı hisse senedini yanlış hatırlamıyorsam 2008 de 88 TL den alan tanıdığım var, hala elinde tutuyor hisseleri Ettiği zararı çıkartması için şuan ki değerinin de 4-5 katına falan çıkması gerekiyor. Yani yıllarınıza mal olan zarar da edebilirsiniz. Özellikle FENER hissesi denk geldiğinden yazmak istedim, selamlar.