WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ana paranı 5 yada 10 a böl düştükce ekleme yap ortalama düşür yükseldikce sat karını cebine al aç gözlü olmazssan borsadan iyi kazanç yok.
benim yatırırım buraya kadar hocam